۲۰ آذر ۱۳۹۹، ۱۳:۴۹

در گفتگو با مهر عنوان شد؛

کشف ۳۰۰ فقره پرونده قاچاق کالا در آذربایجان غربی

کشف ۳۰۰ فقره پرونده قاچاق کالا در آذربایجان غربی

ارومیه – رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی از کشف ۳۰۰ فقره پرونده قاچاق کالا در استان طی ۸ ماه کذشته سالجاری خبر داد.

غلامرضا بابایی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه از ابتدای سال جاری ۵ هزار و ۳۶۸ فقره بازرسی صنفی و غیرصنفی در استان انجام شده است، افزود: از این تعداد سه هزار و ۱۶ فقره بازدید از واحدهای صنفی و مابقی غیرصنفی است.

وی با اعلام اینکه در راستای این بازدیدها ۳۰۰ فقره پرونده قاچاق تشکیل و تحویل مراجع قضائی شده است، ادامه داد: سیگار و تنباکو با ۱۲۵ فقره و لوازم آرایشی و بهداشتی با ۱۲۲ فقره پرونده بیشترین پرونده‌های قاچاق را تشکیل می‌دهند.

بابایی با بیان اینکه ارزش ریالی پرونده‌های قاچاق بیش از ۳۰ میلیارد ریال برآورد می‌شود، افزود: سم، کود، مواد غذایی، پوشاک، کیف و کفش، تجهیزات پزشکی، داروی دامی، دارو از دیگر پرونده‌های قاچاق در سال جاری است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی با بیان اینکه در بخش عرضه کالا نیز ۱۴۱ پرونده قاچاق تشکیل شده است، گفت: در زمینه عرضه کالاهای صنفی و غیرصنفی نیز ۶ هزار و ۴۴۳ فقره بازدید توسط مأموران بخش نظارت و بازرسی انجام شده است.

وی با بیان اینکه ارزش ریالی پرونده قاچاق در زمینه عرضه کالا نیز ۳۷ میلیارد ریال برآورد می‌شود، بیان کرد: از این تعداد ۳ هزار و ۹۸۰ فقره پرونده در بخش عرضه در بخش اصناف بوده است.

کد خبر 5092579

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha